U en uw bedrijf staan centraal bij de dienste van B-GRIP. Het merk is hierbij een centraal middel om uw onderneming beter, efficiënter, opvallender, relevanter te laten draaien.
Merkenmanagement
U moet opvallen met uw bedrijf en dus ook met uw merk. Opvallen op een manier dat het uw potentiële klanten aanspreekt. Hierbij zult u een aantal fundamentele keuzes maken die verstrekkende gevolgen hebben voor u en uw onderneming. Om uw merkenmanagement goed aan te pakken kan ik u helpen, met name door het inzichtelijk maken van de keuzes en de gevolgen. U kunt hierdoor een geïnformeerde keuze maken voor een markante toekomst.
Merkenbescherming
Een huis bouwen zonder fundering is niet slim, waarom bouwen veel bedrijven wel hun merk en onderneming op een naam die niet behoorlijk beschermd is? Dit is investeren in andermans merk. Merkbescherming is essentieel voor een gezonde onderneming.
Merkenbeleid
Merken vallen op als ze zich onderscheiden van de rest, boven het maaiveld uitsteken. Merken moeten niet alleen anders zijn, ze moeten ook de klanten aanspreken. Relevant zijn. Als u een succes wilt maken van uw merk, moet u keuzes maken, want u moet kiezen om gekozen te worden. Dit vraagt om beleid, merkenbeleid.